Мотопомпа Кентавр КДМ-100Б
Дизельна мотопомпа Кентавр КДМ-100Б призначена для регулярного виконання різних завдань із забору та перекачування у великих обсягах чистої води на великі висоту та відстань. Відмінною особливістю моделі Кентавр КДМ-100Б є збільшений паливний бак, ємність якого складає 15 літрів.
Мотопомпа Кентавр КДМ-100Б стане незамінною у питаннях виконання завдань водопостачання, поливу, дренажу, зрошення, осушення колодязів, водойм, басейнів, наповнення ємностей, використання як допоміжного обладнання під час гасіння пожежі.
Конструктивно мотопомпа Кентавр КДМ-100Б складається з чотиритактного дизельного одноциліндрового двигуна і відцентрового водяного насоса, здатного качати воду, що містить в собі частинки дрібної фракції - не більше 6 мм. Запуск двигуна мотопомпи здійснюється за допомогою ручного стартера.
Для перекачування води використовуються напірно-всмоктувальні (напірні) рукави діаметр яких становить 100 мм.
Дана модель здатна здійснювати забір води з глибини 7 метрів та піднімати її на 25-метрову висоту. При цьому максимальна продуктивність мотопомпи становить 80 м3/год.
Завдяки ємному паливному баку мотопомпу Кентавр КДМ-100Б можна використовувати без дозаправки протягом 8-11 годин. Завдяки тому, що дизельний двигун, яким забезпечена мотопомпа, набагато економічніша за бензинове, мінімальна витрата палива становить 273 гр/кВт*год.
Щоб уникнути пошкодження двигуна за недостатньої кількості масла в картері, передбачена аварійна система. Якщо рівень масла в картері буде нижчим за норму, аварійна система зупинить двигун, тим самим запобігатиме його пошкодженню.
Ефективне повітряне охолодження двигуна унеможливлює його перегрів навіть в умовах інтенсивного використання.
Дизельна мотопомпа Кентавр КДМ-100Б виконана з високоякісних матеріалів, має велику продуктивність і здатна витримувати тривалі навантаження, що буде оцінено споживачами.
Особливості моделі Кентавр КДМ-100Б:
компактність;
потужний надійний двигун внутрішнього згоряння;
ручний стартер;
отвір для добавки олії при холодному запуску двигуна;
високоякісний відцентровий самовсмоктуючий водяний насос в алюмінієвому корпусі;
ємний паливний бак;
тривалий час безперервної роботи;
мала витрата палива;
датчик низького рівня олії в картері двигуна;
дві горловини для заливки олії в картер двигуна та два отвори для зливу олії з картера для полегшення доступу;
комплектуючі насоса виготовлені з високоякісних матеріалів – чавунні крильчатка та равлик, алюмінієві передня та задня кришки;
зворотний клапан на вхідному насосі.