Бензиновий двигун Weima WM188F-S (CL) відцентрове зчеплення
Двигун Weima WM188F-S (CL) з відцентровим зчепленням. Ця комплектація має величезну перевагу перед базовою. Позитивний момент, який вирішив багато технічних питань, – це варіатор. Завдяки наявності муфти зі шківом, з'явилася можливість використовувати двигун у своїх цілях, з більшою віддачею. Багатьом споживачам, потрібен був двигун, здатний здійснювати передачу моменту, що крутить, на привід, тільки після додавання газу.
Таким рішенням стала відцентрова муфта зчеплення. Вона складається з підшипників, що утримують у стабільному положенні, такий вузол як шків. Зовнішній діаметр 80 мм. Розрахований під 2-ремені, профілю B. Внутрішній механізм складається з кількох пружин і кулачків, які розходяться в сторони, під впливом інерційної сили, коли оператор додає газ, виходячи з режиму холостого ходу. У цей момент спрацьовує пристрій і щільно стопориться. Кулачки втискаються у внутрішні стінки шківа, організуючи непохитне з'єднання. Таким чином передається енергія з колінчастого валу на ремені приводу.
Вихід хвостовика колінвала має діаметр 25 мм. Робоча довжина 72 мм. Напрямок обертання валу проти годинникової стрілки. Якщо ви знаходитесь безпосередньо навпроти нього. Зверніть увагу, ми можемо допомогти у підборі необхідного вам додаткового обладнання - це шківи і відцентрові зчеплення різного діаметру. Редуктори з варіатором.
Особливості двигуна Weima WM188F-S (CL) з муфтою зчеплення
Новий привабливий дизайн
Прикритий спеціальним щитом, карбюратор та фільтр
Стерилізація повітря, розбита кілька етапів. Максимальної ефективності досягає в курному середовищі, де звичайний фільтр, не в стан справиться з поставленим завданням.
Датчик рівня масла, не дозволить зробити пуск, до затоки мастила в систему
Дві заливні горловини для контролю за станом масла в картері
Легкий запуск
Низька витрата палива. Всього 375 гр/кВт/год.
Розширена комплектація
Бензиновий двигун з варіатором 13 л. Має в своєму розпорядженні камеру згоряння 389 см3. Охолодження з допомогою примусового нагнітання повітряного потоку. Одна з переваг цього двигуна - це повітряний фільтр багатоступінчастої очистки, закритого типу. Величезний плюс у тому, що захист, встановлений на систему очищення, прикриває від механічного пошкодження карбюратор. Завдяки цій концепції, найважливіші вузли двигуна знаходяться під захистом щита і не бояться ненавмисного пошкодження.
Встановлено датчик низького рівня олії. Він припиняє спроби запустити агрегат у роботу, якщо в системі відсутня машинне масло, або його кількість знаходиться на критичній позначці. Місткість картера 1.1 літра. Слід заливати напівсинтетику SAE10W30, SAE10W40. Заміна після обкатки, через десять мотогодин.
Економічний бензиновий двигун Weima 13к.с. Споживає лише 375гр/кВт/год. Досить непогано для двигуна цього класу. Але і це не є межею. Деякі покупці, прагнучи мінімізації витрат на пальне, самостійно переобладнують 1-циліндровий бензиновий двигун на газ, для цього потрібно лише замовити та встановити газовий карбюратор із редуктором. Завдяки цьому модулю, ви зможете працювати на природному та зрідженому газі, заощаджуючи суттєві суми грошей.