Бензиновий двигун Weima WM190FE-S (CL) відцентрове зчеплення
Двигун з редуктором 2:1 та відцентровою муфтою Вейма WM190FE-S (CL). Його основна відмінність від ранньої моделі двигуна Weima WM190FE полягає в наявності понижуючого редуктора з багатодисковим зчепленням. Завдяки цьому пристрою, знижується швидкість обертання колінчастого валу з 3600 до 1800 об/хв. Зростає сила тяги, що буває конче необхідно на силовому устаткуванні та малій сільськогосподарській техніці.
Особливу увагу потрібно приділити повітряному фільтру. Тут встановлена система, що фільтрує, з додатковим захистом, не тільки від неугодного надходження дрібних частинок пилу в мотор, але і від механічного пошкодження. Фільтр оточує щит із міцного пластику, до його обов'язків входить запобігання пошкодженням фільтруючої системи. На додаток до всього, поверсі захист оберігає карбюратор. Така модернізація, зробила двигуни Weima, особливо популярними в таких сферах діяльності, як садівництво та лісництво, саме тому їх ставлять на щепорізи, пилорами та дровоколи.
Економічний двигун 16л.с.
Кожен господар, шукає вартий уваги двигун, з належними тех/характеристиками. У пріоритет береться кілька основних вимог – це потужність та кінцева витрата палива. Якщо ви вирішили придбати економічний 1-циліндровий 4-х тактний бензиновий двигун і поки не зробили остаточний вибір, рекомендуємо ознайомитися з даною моделлю, WM190FE-S(CL), споживання палива у цього двигуна, всього 375 гр/кВт/год. Така низька витрата, без сумнівів, порадує, а ще може принести задоволення знання того, що на цей мотор відмінно встановлюється газове обладнання - це карбюратор газ/бензин з модулем . Завдяки ГБО з'явиться можливість працювати не тільки на бензині, а й на природному, а також зрідженому газі з балона. Таким чином, можна досягти істотної економії грошових коштів, звісно, якщо така необхідність може виникнути.
Механізм складається з кількох основних деталей, які перелічені вище. Принцип дії полягає в зниження інтенсивності обертання вихідного хвостовика, за рахунок передачі моменту, що крутить, на ведений вал, через міцну металеву ланцюг і велику шестерню.
Основною відмінністю цього варіанта двигуна від відомої раніше моделі зі звичайним редуктором WM190FE-L, криється в наявність багатодисковій муфті автомат, саме вона виключає обертання вихідного валу, на неодружених оборотах мотора. Принцип дії в подробицях можна дізнатися у нас в розділі відцентрові зчеплення , де описується робота цього елемента і є можливість порівняти шків з муфтою і переконатися в перевазі понижуючого редуктора.