050-599-36-10
097-936-04-95

Оплата і доставка

Доставка у межах Києва

Доставка по Києву та Україні

По Києву доставка здійснюється кур'єром за вказаною Вами адресою з урахуванням габаритів вантажу. Наш магазин доставляє товари безкоштовно при замовленні на суму понад 1000 грн . Для замовлень меншої вартості плата за доставку складає 60 грн. При отриманні товару перевіряйте його на комплектність та наявність пошкоджень. У разі невідповідностей Ви можете не забирати покупку і не оплачувати транспортування. Якщо клієнт відмовляється отримувати товар належної якості, він має оплатити транспортні послуги.

Доставка по території України

Доставку замовлень по Україні здійснюємо транспортними компаніями «Нова пошта», «Ін-тайм» та ін. Доставка можлива на склад або за Вашою адресою. Оплата за тарифами перевізника під час отримання вантажу. Якщо на картці товару вказано безкоштовну доставку по Україні, він доставляється безкоштовно за умови передоплати за замовлення.

Умови оплати

Умови оплати

Мешканці Києва можуть сплатити товар кур'єру у момент отримання (тільки у гривні) або скористатися безготівковим розрахунком. В останньому випадку потрібно зв'язатися з нашим менеджером та сплатити виставлений рахунок. Після надходження оплати на рахунок нашої компанії, замовлення буде доставлено наступного дня.

 

У містах України оплата здійснюється:

  1. Післяплатою при отриманні товару на складі фірми-перевізника. Ми доставляємо Ваші покупки до будь-якого міста на території України всього за 2-3 дні. Ви сплачуєте вартість замовлення та транспортних послуг* (залежно від ТМ товару). Передплата не потрібна*(залежно від ТМ товару).
  2. Безготівковий розрахунок . Оплата приймається лише у національній валюті (гривня). Ви робите замовлення та зв'язуєтеся з менеджером компанії для уточнення деталей оплати. Далі Вам виставляють рахунок, який потрібно сплатити. Замовлення буде надіслано наступного дня після зарахування коштів на наш розрахунковий рахунок. При отриманні вантажу Ви оплачуєте лише витрати транспортної компанії на перевезення.

Отримання товару

Отримання товару

Під час отримання замовлення у кур'єра або на складі транспортної компанії обов'язково оглядайте товар уважно, щоб упевнитись у наявності всіх позицій, комплектності та працездатності всіх механічних деталей – запорів, ручок, клямок. Також перевірте, чи правильно заповнена супровідна документація, та переконайтеся у відсутності візуально помітних механічних пошкоджень товару. Це важливо, оскільки претензії на вигляд товару приймаються тільки до його отримання Вами.

Розрахунок (тільки у гривні) здійснюється також на місці отримання замовлення. Разом із товаром кур'єр (експедитор) передає Вам документи на нього – гарантійний талон та товарну накладну. Тільки після розрахунку та підписання Вами всіх документів заповнюється талон гарантії. У ньому вказані авторизовані сервісні центри, куди ми рекомендуємо звертатися для гарантійного та післягарантійного обслуговування придбаних Вами товарів.

Пам'ятайте, що співробітники транспортних компаній лише доставляють замовлення та виписують супутні документи. До їх обов'язків не входять технічні консультації, встановлення, підключення та налаштування доставленого обладнання. Якщо виникли питання з експлуатації техніки, їх потрібно вирішувати з менеджером компанії-постачальника товару або з представником фірми-виробника або сервісного центру.

Придбаний товар можна замінити або повернути продавцю протягом 14 днів з моменту покупки. Але за умови, що збережено товарний чек або інший розрахунковий документ, а також товарний вид продукту, його комплектація, упаковка, пломби та ярлики. До повернення не приймається товар, що має видимі ознаки використання, змінений чи пошкоджений. Здійснити повернення замовлення можна за допомогою нашої кур'єрської служби, сплативши за її послуги.

Не забувайте, що підписуючи бланк замовлення, Ви підтверджуєте відсутність будь-яких претензій до інтернет-магазину щодо комплектації, асортименту, а також відповідності отриманої продукції до позицій замовлення, її зовнішнього вигляду та кількості замовлених товарів. Якщо такі претензії є, їх необхідно пред'явити кур'єру під час отримання товару, але до підписання документів. Будь-які інші спірні питання, що виникли між сторонами правочину, розглядаються та вирішуються згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

0
0